Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

«Гаряча лінія» Київської ОВА продовжує здійснювати комунікацію із громадянами

У Київській обласній військовій адміністрації триває робота контакт-центру для оперативних відповідей на звернення громадян.

Заявки приймаються працівниками call-центру з 9:00 до 18:00 у будні дні, оплата дзвінків згідно з тарифом вашого мобільного оператора.

Протягом минулого тижня, з 10 квітня по 16 квітня, на «гарячу лінію» Київської ОВА надійшло 156 телефонних дзвінків. Усі вони опрацьовані, інформація передана до відповідних структур для подальшого вирішення питань.

Увага! Київською обласною військовою адміністрацією здійснюється розгляд звернень, які безпосередньо належать компетенціям організації і стосуються галузей діяльності лише пристоличного регіону. Із пропозиціями щодо допомоги мешканцям області теж можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських товариств.

Нагадуємо, також ви можете звертатися на цілодобову «гарячу лінію» Уряду України з таких питань:

  • проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням;
  • пошкодження інфраструктури: газогонів, залізниці, комунальної інфраструктури;
  • евакуація та повернення громадян, які були змушені виїхати за кордон через вторгнення рф в Україну;
  • потреби у продуктах харчування та товарах першої необхідності, питання продажу товарів за підвищеними цінами;
  • потреби в ліках;
  • потреби в пальному;
  • питання соціальних виплат, отримання пенсій;
  • проблемні питання з головами громад та іншими представниками місцевого самоврядування.

До того ж, переглянути всі номери центральних органів виконавчої влади можна на сайті Урядового контактного центру.

Коментарі