Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Київські регіональні електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн-сервіси. Найбільш зручним та простим у користуванні сервісом є чат-бот у Viber та Telegram. Головна перевага онлайн-сервісу − цілодобове обслуговування клієнтів без необхідності відвідувати офіси компанії.
ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів лічильника за лічені хвилини. А для того аби нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця та в перші 3-и дні наступного. Вчасно передані покази лічильника допоможуть уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки тільки за реально використане світло.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 105 тисяч клієнтів компанії», − підкреслили у компанії.
Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:
• в пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
• пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
• обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Разом з тим, щоб передати покази лічильника в ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють дистанційні канали та онлайн-сервіси. Оберіть найзручніший для користування:
• вебформа на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі, що працює без реєстрації;
• IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:
— для стаціонарних телефонів (044) 4590740;
— для мобільних телефонів (067/093/099) 4957040;
• особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
Важливо. ДТЕК рекомендуємо мешканцям Київщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.
Коментарі