Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Обухівській ДПІ

У Обухівській ДПІ Головного управління ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Дистанційне спілкування з податковою за допомогою електронних сервісів».

На запитання відповідала начальник Обухівської ДПІ Світлана БЄЛЯЄВА.

Надаємо увазі читачів найцікавіші запитання та відповіді до них.

1. Чи можуть скористатися Електронним кабінетом громадяни?

Так, для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який надає такі можливості:
– доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
– доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
– подання декларації про майновий стан і доходи;
– отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

2. Які переваги електронної звітності?

Це економія часу, вибір зручного моменту для подання звітності, наявність додаткових пріоритетів для усунення неточностей, наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автозаповнення звітності), постійні оновлення, оперативний контроль стану та якості звітування, автоматичне формування електронного архіву.

3. Яку програму обрати для подання звітності?

Є безліч платних програм. Проте Державна податкова служба надає безкоштовне програмне забезпечення:
«Електронний кабінет»;
«Єдине вікно подання електронної звітності».

4. Що необхідно платнику для подання звітності в електронній формі?

Необхідно отримати електронні сертифікати в будь-якому з Акредитованих Центрів сертифікації ключів. Податковий орган надає дану послугу безкоштовно. Увійшовши на сайт АЦСК ІДД ДПС, платник податків отримає повну інформацію про те, що потрібно та як їх отримати.

Необхідно отримати сертифікати на підпис посадової особи, яка підписує, і якщо є печатка, то і сертифікат на друк.

Наприклад, якщо фізична особа-підприємець має печатку, йому необхідно отримати два сертифікати.

Обухівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області

Коментарі