Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Визначення кращої концептуальної ідеї та розробника бренду Обухова

З метою визначення розробника бренду, спрямованого на створення концептуальної ідеї міста Обухова, що буде направлена на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу міста в Україні та за кордоном, використання в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста, відповідно до Положення про відкритий творчий конкурс на визначення кращої концептуальної ідеї та розробника бренду Обухова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 02.07.2019 №386, проводиться електронне опитування мешканців міста щодо визначення кращої концептуальної ідеї та розробника бренду міста Обухова.

Термін проведення електронного опитування триватиме з 15.01.2020 до 31.01.2020 на платформі “Консультації з громадськістю”.

Проект №1

В основу розробки бренду міста Обухова було взято символіку “Обухівського рушника”, адже він є історичною пам’яткою нашого міста. В стародавніх примірниках обухівських рушників є чимало елементів і рис притаманних нашому краю і саме це робить їх унікальними. Також, рушник відображує творчість нашого земляка Андрія Малишка з його відомою піснею про рушник.

Головним елементом Обухівського рушника є «Дерево життя», в якому нашими пращурами закладений генетичний код всього людського буття. «Дерево життя» містить багато символізму, зокрема восьмикутну зірку символ родючості та символ двох начал, жіночого і чоловічого, горішня квітка «вогонь життя», поруч з якою зображено двох світлих янголів-охоронців у вигляді птахів; вазон як символ лона всесвіту з якого є все, стиглі квіти – символізують плоди людських справ та звершень, маленькі квіти, які розпускаються з пуп’янок, символізують майбутні покоління – спадковість і продовження роду. Дерево життя об’єднувало минуле, теперішнє та майбутнє, і слугувало оберегом.

Осучаснений і стилізований, саме для використання у вигляді бренду, головний елемент рушника – «Дерево життя» стане своєрідним оберегом нашого міста.

Цей бренд зробить нас пізнаваними і буде вирізняти нас з-поміж інших міст України та світу!

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ

Проект №2

Ідея логотипу – розквіт міста тут і зараз.

При розробці бренду використано поєднання знака геолокації та стилізованого зображення квітки.

Знак геолокації – сучасний символ місця, основи, бази.

Квітка, вписана в знак – взята зі стародавнього Обухівського рушника, що символізує нашу історію, наші корені, культурні надбання, нагадує про найвідоміший Обухівський культурний скарб – «Пісню про рушник» Андрія Малишка. Разом з тим квітка – символ розквіту, зростання, розвитку.

Поєднання цих двох символів – знака місця і квітки – виражає ідею процесу розквітання міста, прогресу, руху вгору.

Майбутнє твориться тут і зараз, щосекунди, з теперішнього виростає те, що буде з нами далі.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ

Коментарі