Переваги використання онлайн сервісу «Планування точної дати візиту монтера» вже випробували понад 10 тисяч клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі

54

ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває онлайн сервіси для зручності та економії часу своїх клієнтів. Один з таких – «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування електролічильника. Для того, щоб замінити, провести технічну перевірку, розпломбувати чи опломбувати лічильник – клієнт може самостійно замовити послугу онлайн на сайті компанії та обрати день виконання робіт. Її перевагами вже скористалися понад 10 тисяч клієнтів.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми робимо все, щоб покращити наші сервіс, стати ближчими до клієнтів, спростити для них спілкування з компанією. Саме тому ми впроваджуємо все більше сервісів, які дозволяють розв’язувати усі питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, дистанційно. З початку року послугою «Планування точної дати візиту монтера» скористалися 10,5 тисяч клієнтів. Замовляючи послугу онлайн, клієнт не лише економить свій час, а й позбувається потреби відвідувати Центр обслуговування клієнтів», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Щоб скористатися послугою «Планування точної дати візиту монтера» достатньо зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділ «Замовити послугу» та обрати «Проблеми з лічильником». Далі вибрати послугу, заповнити форму заявки та чекати підтвердження.

Коротке відео про те як скористатися послугою дистанційно за допомогою сайту компанії можна переглянути за посиланням.

Послугу можна замовити навіть у вихідні та святкові дні у зручний для клієнта час. Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють 7 днів на тиждень з 8:00 до 20:00.

Сервіс «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування електролічильника запрацював онлайн в ДТЕК Київські регіональні електромережі з вересня 2019 року та охопив спочатку клієнтів північного регіону Київської області – Бучанського та Вишгородського районів*. У серпні 2020 року сервіс став доступний для клієнтів заходу Київщини – Обухівського та Фастівського районів*. З жовтня можливість обирати точну дату візиту фахівця для обслуговування лічильника отримали мешканці сходу області – Броварського та Бориспільського районів*. У грудні 2020 року послуга стала доступною для клієнтів південного регіону – Білоцерківський район*.

* Новий адміністративно-територіальний устрій України районного та базового рівнів, який був затверджений урядом України у червні 2020 року та постановою Верховної Ради України у липні 2020 року.

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі

Коментарі